0 Mėgstami
0Krepšelis
87,98 
87,98 
2025-07-31 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Kaj Ilmonen was a pioneer in the third wave of the sociology of consumption. This book provides a balanced overview of the sociology of consumption, arguing that the enthusiasm of 'the third wave' exaggerated the role of the symbolic and imaginary at the expense of the materiality of human societies.

Informacija

Autorius: David Kivinen, Keijo Rahkonen, Arto Noro, Jukka Gronow,
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 248
ISBN-10: 1349318736
ISBN-13: 9781349318735
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Cultural studies

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „A Social and Economic Theory of Consumption“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „A Social and Economic Theory of Consumption“