0 Mėgstami
0Krepšelis

Advertising the Self in Renaissance France: Authorial Personae and Ideal Readers in Lemaire, Marot, and Rabelais

100,41 
100,41 
2025-07-31 100.4100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Informacija

Autorius: Scott Francis
Leidėjas: University of Delaware Press
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 1644530074
ISBN-13: 9781644530078
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Literature: history and criticism

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Advertising the Self in Renaissance France: Authorial Personae and Ideal Readers in Lemaire, Marot, and Rabelais“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Advertising the Self in Renaissance France: Authorial Personae and Ideal Readers in Lemaire, Marot, and Rabelais“