0 Mėgstami
0Krepšelis

Analysis of Service Quality Using Servqual Model

57,42 
57,42 
2025-07-31 57.4200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book is helpful for youngsters to find out the quality of the institutions of any field with the help of the servqual model. Nowadays servqual model is used as a worldwide research tool. For the analysis of the service quality servqual model used as an important tool. Servqual model was originally measured on 10 aspect of service quality. Servqual was developed in the mid-1980's by Zeithaml Parasuraman & Berry..

Informacija

Autorius: Ashok Kumar
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 88
ISBN-10: 365940523X
ISBN-13: 9783659405235
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Finance and accounting

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Analysis of Service Quality Using Servqual Model“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Analysis of Service Quality Using Servqual Model“