0 Mėgstami
0Krepšelis

ANHANG zu: Impacts of Interdependencies between Strategies on an Individuals Increase in Relative Status - An Exploratory Study

76,21 
76,21 
2025-07-31 76.2100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Master's Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, ESCP Europe Business School - Campus London (Lehrstuhl für Marketing), course: Konsumentenverhalten, language: English, abstract: Es handelt sich bei dieser Datei um den Anhang der Masterarbeit 'Impacts of Interdependencies between Strategies on an Individual's Increase in Relative Status - An Exploratory Study' Inhalt ist: INTERVIEW GUIDE SAMPLE AND NOTES FROM THE AUTHOR ABOUT THE INTERVIEWS INTERVIEW TRANSCRIPTS Masterarbeit bei GRIN: https://www.grin.com/login/#documents/174208

Informacija

Autorius: Marcel Mazur
Serija: Aus der Reihe: e-fellows.net stipendiaten-wissen
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 516
ISBN-10: 3640950232
ISBN-13: 9783640950232
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Sales and marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „ANHANG zu: Impacts of Interdependencies between Strategies on an Individuals Increase in Relative Status - An Exploratory Study“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „ANHANG zu: Impacts of Interdependencies between Strategies on an Individuals Increase in Relative Status - An Exploratory Study“