0 Mėgstami
0Krepšelis
28,14 
28,14 
2025-07-31 28.1400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book divides two parts to explain how environment economy factors which can influence consumer behavioral changes.I shall concentrate on researching marketing information economic factor ( marketing information) factor to explain whether this factor how to influence consumer behavior in different environment situation.Any reader can have more clear methods to predict every consumer psychological change how to influence every consumer individual consumption behavior in nowadays society after you read this book.

Informacija

Autorius: John Lok
Leidėjas: Notion Press Media Pvt Ltd
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 80
ISBN-13: 9798885918145
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Management of specific areas

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Behavioral Economy Theory“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Behavioral Economy Theory“