0 Mėgstami
0Krepšelis

Brand Revolution: Rethinking Brand Identity

87,98 
87,98 
2025-07-31 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Brand Revolution offers a radical new approach to brand management. With big brand case studies including L'Oreal and Jaguar, the author draws on her extensive experience as a marketing consultant to put together this highly engaging and practical book for developing, improving and controlling the identity of your brand.

Informacija

Autorius: M. Sicard
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 176
ISBN-10: 134943731X
ISBN-13: 9781349437313
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Business strategy

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Brand Revolution: Rethinking Brand Identity“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Brand Revolution: Rethinking Brand Identity“