0 Mėgstami
0Krepšelis

Childhood and Consumer Culture

87,98 
87,98 
2025-07-31 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

In recent years children have become an increasingly important consumer market, and there is growing concern about the 'commercialisation' of childhood. This book sheds light on these debates, offering new empirical data and challenging critical perspectives on children's engagement with consumer culture from a wide range of international settings.

Informacija

Serija: Studies in Childhood and Youth
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 1349309788
ISBN-13: 9781349309788
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Age groups and generations

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Childhood and Consumer Culture“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Childhood and Consumer Culture“