0 Mėgstami
0Krepšelis

Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions

87,98 
87,98 
2025-07-31 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Ever since Simon Anholt coined the phrase 'Nation Branding, there has been more and more interest in the idea that countries, cities and regions can build their brand images. This authoritative book considers how commercial brand management can really be applied to places and shows how places can build and sustain their competitive identity.

Informacija

Autorius: Simon Anholt
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 152
ISBN-10: 1349352438
ISBN-13: 9781349352432
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: International relations

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions“