0 Mėgstami
0Krepšelis

Consumer Research: Introspective Essays on the Study of Consumption

194,15 
194,15 
2025-07-31 194.1500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This collection of essays provides a personal, thought-provoking and often humorous documentation of the evolution of the field of consumer research. The book highlights aspects of hotly debated issues that surround this field of inquiry, and presents a picture of how consumer research has grown and developed over the past 25 years.

Informacija

Autorius: Morris B. Holbrook
Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 1995
Knygos puslapių skaičius: 432
ISBN-10: 0803972970
ISBN-13: 9780803972971
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Market research

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Research: Introspective Essays on the Study of Consumption“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Consumer Research: Introspective Essays on the Study of Consumption“