0 Mėgstami
0Krepšelis

Contemporary Research in E-Marketing, Volume 1

187,70 
187,70 
2025-07-31 187.7000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

E-Marketing is intrinsically inter-disciplinary. Academic researchers in many fields are conducting research in this area. Contemporary Research in E-Marketing brings the work being conducted in many disciplines to one outlet, encouraging cross-fertilization of ideas and greater dissemination of key research concepts.

Informacija

Leidėjas: Idea Group Publishing
Išleidimo metai: 2004
Knygos puslapių skaičius: 356
ISBN-10: 1591403723
ISBN-13: 9781591403722
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Online marketing / Social media marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Contemporary Research in E-Marketing, Volume 1“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Contemporary Research in E-Marketing, Volume 1“