0 Mėgstami
0Krepšelis
181,85 
181,85 
2025-07-31 181.8500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book brings together an impressive collection of essays that explore the growing complexity, range, and reach of media commercialism in today's world. From the corporate conglomeration of today's media giants to the effects of advertising on politics, society, and the individual, this collection provides a comprehensive and insightful critique of both the impact and the limits of media commercialism.

Informacija

Autorius: Robin Andersen, Lance Strate,
Leidėjas: OUP Oxford
Išleidimo metai: 2000
Knygos puslapių skaičius: 352
ISBN-10: 0198742770
ISBN-13: 9780198742777
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Advertising

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Critical Studies in Media Commercialism“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Critical Studies in Media Commercialism“