0 Mėgstami
0Krepšelis

Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters

76,21 
76,21 
2025-07-31 76.2100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2002 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1.3, University of Nottingham, language: English, abstract: Although there is a substantial literature on customer (dis)satisfaction and complaining behaviour, relatively little progress has been made in developing a theoretical understanding of how consumer evaluate a company?s response to service failure and ... Die Arbeit erhielt den ITB Wissenschaftspreis 2004

Informacija

Autorius: Klaus Schöfer
Leidėjas: Examicus Verlag
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 3867467439
ISBN-13: 9783867467438
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Sales and marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters“