0 Mėgstami
0Krepšelis
187,62 
187,62 
2025-07-31 187.6200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This volume presents state-of-the-art research from a wide area of subjects brought about by the digital convergence of computing, television, telecommunications and the World-Wide Web. It represents a unique snapshot of trends across a wide range of subjects including virtual environments; virtual reality; telepresence; human-computer interface design; interactivity; avatars; and the Internet. Both researchers and practitioners will find it an invaluable source of reference.

Informacija

Leidėjas: Springer-Verlag GmbH
Išleidimo metai: 2000
Knygos puslapių skaičius: 312
ISBN-10: 1852332468
ISBN-13: 9781852332464
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Media studies

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Digital Media: The Future“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Digital Media: The Future“