0 Mėgstami
0Krepšelis

Dimensions Of The Meal: Science, Culture, Business, Art

254,08 
254,08 
2025-07-31 254.0800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

The food industry, and those with interest in it, will want this book about the influences on people's eating habits, and how these influences affect behavior -- particularly purchasing behavior. This book analyzes the meal as a critical eating occasion from a multidisciplinary standpoint. Readers will benefit from a uniquely practical overview of the subject and a thorough review of its large and growing literature.

Informacija

Autorius: Herbert L. Meiselman
Leidėjas: Springer US
Išleidimo metai: 2000
Knygos puslapių skaičius: 372
ISBN-10: 0834216418
ISBN-13: 9780834216419
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Food and beverage technology

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Dimensions Of The Meal: Science, Culture, Business, Art“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Dimensions Of The Meal: Science, Culture, Business, Art“