0 Mėgstami
0Krepšelis

Electronic Commerce: Opportunity and Challenges

165,84 
165,84 
2025-07-31 165.8400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

A study of the elements that could impact a user's perception of business-to-business and business-to-consumer electronic commerce. It examines key components and concepts of e-commerce, evaluating the success factors, the economics, and the practical issues involved with global e-commerce.

Informacija

Autorius: Syed Mahbubur Rahman
Leidėjas: Idea Group Publishing
Išleidimo metai: 1999
Knygos puslapių skaičius: 432
ISBN-10: 1878289764
ISBN-13: 9781878289766
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Sales and marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Electronic Commerce: Opportunity and Challenges“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Electronic Commerce: Opportunity and Challenges“