0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Emocinio imitavimo metodas muzikos mokykloje: kūrinio interpretacijos aspektas mokinio muzikinės kultūros ugdymo kontekste

37,04 
37,04 
2025-07-31 37.0400 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus liepos 21 d. užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Monografijoje „Emocinio imitavimo metodas muzikos mokykloje: kūrinio interpretacijos aspektas mokinio muzikinės kultūros ugdymo kontekste" pateikiamas Emocinio imitavimo metodo poveikio muzikos kūrinio interpretacijai tyrimas. Gauti rezultatai atspindi pedagogų požiūrį j šį demokratinį ir plataus poveikio metodų, o 26-ių vaizdo pamokų, nufilmuotų Lietuvos muzikos mokyklose, analizė atskleidžia jo poveikį kūrinio atlikimo bruožams, teksto aiškumui, frazuotei, mokinio jaučiamo sceninio nerimo mažėjimui, jo emocinės kompetencijos ugdymui bei viso muzikavimo proceso darnai.

Skaitytojai leidinyje ras muzikos kūrinio interpretacinių gebėjimų formavimo, panaudojant Emocinio imitavimo metodų, praktinių pavyzdžių. Atskleidžiamos pagrindinių muzikos žanrų - pjesės, etiudo, polifonijos ir stambios formos pateikimo galimybės.

Monografija turėtų sudominti muzikos edukologus ir Lietuvos muzikos mokyklų instrumento dalyko pedagogus, tyrinėjančius muzikinį ugdymų, jo metodus, siekiančius ne tik formuoti mokinių gebėjimų groti, bet ir lengviau ugdyti jų interpretacinius gebėjimus, kūrybiškumų, artistiškumų, įtaigumų bei, panaudojant Emocinio imitavimo metodo teikiamas galimybes, aktualizuoti patį muzikos dalykų.

Informacija

Autorius: Lolita Jolanta Piličiauskaitė, Giedrė Gabnytė
Leidėjas: Lietuvos muzikos ir teatro akademija
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 264
Formatas: 17x25, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786099567167
Žanras: Kitos knygos mokytojams

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Emocinio imitavimo metodas muzikos mokykloje: kūrinio interpretacijos aspektas mokinio muzikinės kultūros ugdymo kontekste“

Būtina įvertinti prekę