0 Mėgstami
0Krepšelis

EVALUATION OF THE COMPARISON BETWEEN DIGITAL MARKETING STRATEGIES: Analyzing Effectiveness and Impact on Consumer Engagement

87,65 
87,65 
2025-07-31 87.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Informacija

Autorius: Pradeep Paraman, Chai Kunpeng,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 100
ISBN-10: 6208224659
ISBN-13: 9786208224653
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Databases / Data management

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „EVALUATION OF THE COMPARISON BETWEEN DIGITAL MARKETING STRATEGIES: Analyzing Effectiveness and Impact on Consumer Engagement“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „EVALUATION OF THE COMPARISON BETWEEN DIGITAL MARKETING STRATEGIES: Analyzing Effectiveness and Impact on Consumer Engagement“