0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Finansinių priemonių ir paslaugų rinkodara: principai ir praktika

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Vadovėlyje nagrinėjami aktualūs finansinių priemonių ir paslaugų rinkodaros klausimai, apibūdinamos rinkodaros atsiradimo prielaidos ir sąlygos, finansų rinkos ypatumai ir problemos, ypatingą dėmesį skiriant finansinių priemonių ir paslaugų savybėms atskleisti, kainodaros priemonėms ir pinigų srautų vertei nustatyti. Apibendrinti finansinių priemonių ir paslaugų rėmimo, ryšių su klientais valdymo, įvaizdžio ir strategijos formavimo principai ir praktinė veikla.
Leidinys skirtas VGTU pirmosios pakopos Vadybos ir verslo administravimo studijų, Vadybos studijų ir Ekonomikos studijų krypčių studentams, turintiems bendrus rinkodaros ir finansų teorijos pagrindus, leidžiančius gilintis į finansinių priemonių ir paslaugų rinkodaros ypatumus, taip pat galintiems ir paskaitų metu, ir savarankiškai susieti teorinius rinkodaros ir finansų sistemos aspektus su praktinėmis veiklos galimybėmis.

Informacija

Autorius: V. Sūdžius
Leidėjas: VGTU leidykla Technika
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 523
Formatas: 16 × 24, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955289401
Žanras: Marketingo knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Finansinių priemonių ir paslaugų rinkodara: principai ir praktika“

Būtina įvertinti prekę