0 Mėgstami
0Krepšelis

Guerrilla Marketing During Tough Times

28,14 
28,14 
2025-07-31 28.1400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This treasure-trove of marketing tactics will help readers weather the toughest times with exercises to help them focus their energy on the areas of business they must change.

Informacija

Autorius: Jay Conrad Levinson
Leidėjas: Morgan James Publishing
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 148
ISBN-10: 1933596104
ISBN-13: 9781933596105
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Sales and marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Guerrilla Marketing During Tough Times“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Guerrilla Marketing During Tough Times“