0 Mėgstami
0Krepšelis

Guerrilla Marketing for the New Millennium: Lessons from the Father of Guerrilla Marketing

26,47 
26,47 
2025-07-31 26.4700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

The Internet is the ultimate guerrilla battlefield, according to the bestselling author of ""Guerrilla Marketing."" His newest book provides the definitive place to get started, where readers will find an easy-to-follow, step-by-step plan for launching a ""guerrilla attack.""

Informacija

Autorius: Jay Conrad Levinson
Leidėjas: Morgan James Publishing
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 136
ISBN-10: 1933596074
ISBN-13: 9781933596075
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Sales and marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Guerrilla Marketing for the New Millennium: Lessons from the Father of Guerrilla Marketing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Guerrilla Marketing for the New Millennium: Lessons from the Father of Guerrilla Marketing“