0 Mėgstami
0Krepšelis

Luxury, Lies and Marketing: Shattering the Illusions of the Luxury Brand

79,18 
79,18 
2025-07-31 79.1800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Uncovers the truth about luxury brand marketing and shows that like any other commercial brand, they manipulate and influence their customers with traditional commercial techniques. Full of case studies and practical tools for understanding luxury brand marketing the author provides frameworks to help companies with their own branding strategy

Informacija

Autorius: M. Sicard
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 216
ISBN-10: 1349443077
ISBN-13: 9781349443079
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Behavioural economics

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Luxury, Lies and Marketing: Shattering the Illusions of the Luxury Brand“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Luxury, Lies and Marketing: Shattering the Illusions of the Luxury Brand“