0 Mėgstami
0Krepšelis

Managing Business in a Multi-Channel World: Success Factors for E-Business

198,64 
198,64 
2025-07-31 198.6400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Addresses the concerns of existing companies who wish to succeed in the new multi-channel environment as it develops and becomes commonplace. The book offers insight into studies on multi-channel e-business in consumers, markets and strategy of e-business and the impending future of the multi-channel environment.

Informacija

Leidėjas: Idea Group Publishing
Išleidimo metai: 2005
Knygos puslapių skaičius: 370
ISBN-10: 1591406293
ISBN-13: 9781591406297
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Retail and wholesale industries

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Managing Business in a Multi-Channel World: Success Factors for E-Business“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Managing Business in a Multi-Channel World: Success Factors for E-Business“