0 Mėgstami
0Krepšelis

Managing Customer Relationships on the Internet

373,85 
373,85 
2025-07-31 373.8500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

One important marketing issue is how to initiate, develop, and manage relationships with customers through the Internet. This book aims to improve our knowledge on utilization of the Internet in marketing. It offers theoretical as well empirical knowledge on managing customer relationships on the Internet.

Informacija

Leidėjas: Elsevier Science Ltd
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 320
ISBN-10: 0080441246
ISBN-13: 9780080441245
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Management and management techniques

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Managing Customer Relationships on the Internet“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Managing Customer Relationships on the Internet“