0 Mėgstami
0Krepšelis

Marketing Madness: A Survival Guide for a Consumer Society

Šiuo metu neparduodama

Knygos aprašymas

In 1983, Reese's Pieces made their debut on the silver screen, gobbled up by that lovable alien ET, and sales of the candy shot up instantly by 66 percent. Reebok has sponsored the U.S. Olympic team―and the Russian team, as well! The British Boy Scouts sell space on their merit badges to advertisers. Michael Jacobson, founder of the Washington, D.C

Informacija

Autorius: Michael Jacobson
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2025
Knygos puslapių skaičius: 262
ISBN-13: 9780367009076
Formatas: 6.75 x 0.75 x 10 inches. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing Madness: A Survival Guide for a Consumer Society“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing Madness: A Survival Guide for a Consumer Society“