0 Mėgstami
0Krepšelis

Marketing, Morality and the Natural Environment

68,35 
68,35 
2025-07-31 68.3500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing. Presenting evidence from extensive case studies, these concerns are addressed through an examination of managers' and employees' understanding of the green marketing activities and processes that take part in their organisations.

Informacija

Autorius: Andrew Crane
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 220
ISBN-10: 0415439612
ISBN-13: 9780415439619
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Business and Management

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketing, Morality and the Natural Environment“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Marketing, Morality and the Natural Environment“