Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Tai jau ketvirtasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas.
Vadovėlis išsamiai nagrinėja visas pagrindines marketingo temas, įeinančias į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje. Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais.
Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.
Autorius: | V. Pranulis, A. Pajuodis, S. Urbonavičius, R. Virvilaitė |
Leidėjas: | Garnelis |
Išleidimo metai: | 2011 |
Knygos puslapių skaičius: | 608 |
Formatas: | 20x26, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955883210 |
Žanras: | Marketingo knygos |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę