0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
9,00 
9,00 
2025-07-31 8.9990 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus liepos 21 d. užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Mokomojoje knygoje "Marketingo tyrimai" išdėstyta teorinė medžiaga apie marketingo ir rinkos tyrimus, jų metodologiją, atlikimo techniką, o lygiagrečiai su ja - klausimai diskusijoms, praktinės užduotys, papildančios teorines marketingo tyrimų žinias. Pabaigoje pateikiami marketingo tyrimo dalyko kursinio darbo rengimo metodiniai nurodymai.

Knyga "Marketingo tyrimai" naudinga aukštųjų mokyklų vadybos ir verslo administravimo studijų krypties studentams, besimokantiems kaip teisingai bei kokybiškai organizuoti ir atlikti marketingo tyrimus.

Informacija

Autorius: Laima Unterhauser
Leidėjas: Ciklonas
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 143
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9955722061
Žanras: Marketingo knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketingo tyrimai“

Būtina įvertinti prekę