0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Marketingo tyrėjai susiduria su vis kitokia ir nuolat besikeičiančia situacija rinkoje. Klasikinio marketingo teorija, kurios pagrindą sudaro marketingo komplekso akcentavimas, o pagrindinis tikslas – įtikinti vartotoją pirkti prekę, yra keičiama naujomis, į santykių su vartotojais kūrimą ir palaikymą orientuotomis marketingo koncepcijomis. Spartėjantys globalizacijos procesai ir nuolat kintanti rinkos aplinka, jos kintamieji, didėjantys ir išrankesni vartotojų poreikiai skatina naujų marketingo koncepcijų atsiradimą. Mokomoji knyga skirta studijuojantiems vadybą ir verslo administravimą bei įmonių marketingo vadybininkams.

Informacija

Autorius: Regina Virvilaitė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 112
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090204528
Žanras: Marketingo knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketingo valdymas“

Būtina įvertinti prekę