0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
13,79 
13,79 
2025-07-31 13.7900 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus rytoj, liepos 24 d. užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Įmonės dažniausiai renkasi santykių marketingo orientaciją, kurios objektas - esami, potencialūs vartotojai, santykiai su jais. Santykių marketingas priklauso nuo verslo aplinkos pasikeitimų, kitų veiksnių (technologijos revoliucijos, besikeičiančių vartotojų pirkimo poreikių ir pan.). Globalizacija, didėjanti konkurencija skatina įmones plėtoti verslą užsienyje.
Mokomojoje knygoje "Marketingo valdymas" pateikti marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje, pagrindžiant marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimus, marketingo komplekso elementų strategijas.

Knyga "Marketingo valdymas" skirta marketingo valdymo, vadybos ir verslo administravimo, įmonių marketingo vadybos studentams.

Informacija

Autorius: Regina Virvilaitė, Beata Šeinauskienė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 138
Formatas: 14x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090212851
Žanras: Vadybos knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Marketingo valdymas“

Būtina įvertinti prekę