0 Mėgstami
0Krepšelis

New Directions in International Advertising Research

424,25 
424,25 
2025-07-31 424.2500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Suitable for those interested in international advertising research and international advertising practitioners, this book addresses the need to move international advertising in new directions by summarizing existing knowledge in several areas, reporting findings of new studies, and providing future research directions.

Informacija

Leidėjas: Jai Press Inc.
Išleidimo metai: 2002
Knygos puslapių skaičius: 296
ISBN-10: 0762309504
ISBN-13: 9780762309504
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Advertising

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „New Directions in International Advertising Research“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „New Directions in International Advertising Research“