Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Dabartiniai mokiniai - tai stūmoklis, kuris verčia mus mokytis, neatsilikti, pasitelkiant inovacijas, eiti pirmyn. Analizuojame, koks mokytojo poveikis reikalingas ir įmanomas, kad mokinių pasiekimai gerėtų. Atėjo metas kitaip pažiūrėti į pamoką - gera pamoka ta, kurioje galima daug išmokti, kurioje svarbus kiekvienas bendruomenės narys, puoselėjama saugi ir draugiška aplinka. Tai pamoka, suteikianti ne tik būtinų žinių, bet ir gebėjimų jas kūrybingai taikyti.
Kviečiame mokymą(si) intensyviau individualizuoti, kad mokiniai turėtų galimybę pamokose ir namie mokytis pagal individualius poreikius, o ne pagal bendrus nurodymus. Pranašauti ateitį - keblus dalykas. Mūsų mokiniai turi būti pasirengę dabarčiai, kuri jau atėjo, ir ateičiai, kurios dar nėra, tad turi gebėti kurti, prisitaikyti, kovoti, pasitikėti, kad nesukluptų nuo socialinių, ekonominių ir technologinių revoliucijų.
Šis leidinys "Pamokos virsmas: pamokos kokybės valdymas ir pasiekimų pokyčio matavimas. Mokytojo praktiko patarimai" padės mokytojams įgyti pamokos planavimo bei mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo praktikos bendrųjų programų kontekste, siekiant mokinių geresnių mokymo(si) rezultatų.
Autorius: | Vincas Tamašauskas |
Leidėjas: | Litera |
Išleidimo metai: | 2016 |
Knygos puslapių skaičius: | 110 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786098144246 |
Žanras: | Lietuvių literatūra |
Parašykite atsiliepimą apie „Pamokos virsmas: pamokos kokybės valdymas ir pasiekimų pokyčių matavimas“