0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
22,69 
22,69 
2025-07-31 22.6900 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus liepos 22 d. užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Leidinyje "Paslaugų marketingas ir vadyba" stengiamasi sistemiškai, t.y. nuo to, kokia veikla laikytina paslauga, iki organizacijos santykių su vartotojais, pateikti naujausias marketingo ir vadybos žinias, aktualias organizacijoms, kurios jau teikia paslaugas ar ketina savo veikloje vadovautis paslaugų logika.

Vadovėlį sudaro 18 skyrių. Medžiaga pateikiama vadovaujantis marketingo komplekso formulavimo logika. Čia nenagrinėjama tai, ką studentai jau turi žinoti, išklausę bendrąją marketingo teoriją. Kad būtų išryškinti paslaugų marketingo ypatumai, paslauga lyginama su preke.

Vadovėlis skirtas studijuojantiesiems socialinius mokslus, taip pat paslaugas teikiančių įmonių darbuotojams.

Informacija

Autorius: Liudmila Bagdonienė, Rimantė Hopenienė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 468
Formatas: 15x21, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955256564
Žanras: Marketingo knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
5 1 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Parašykite atsiliepimą apie „Paslaugų marketingas ir vadyba“

Būtina įvertinti prekę
2020-10-08