0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
27,60 
27,60 
2025-07-31 27.5960 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus liepos 22 d. užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone.

Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas. Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trimis skirtingais duomenų prieigos scenarijais.
Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" pagal parengtą metodiką pristatyti modelio tinkamumo empirinio tyrimo maitinimo, grožio bei sporto paslaugas teikiančių įmonių atveju rezultatai patvirtino paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio tinkamumą skirtingomis duomenų prieigos situacijomis.

Monografijoje "Paslaugų vartotojų lojalumas" ypač daug dėmesio skirta tikslingų, kryptingų vartotojų lojalumo ugdymo priemonių parinkimui tinkamu laiku. Šių priemonių arsenalas apima labdaros, ryšių, virusinės rinkodaros taikymą, rinkodaros komunikacijų integravimą, rekomendacijų skatinimą, paslaugos teikėjo pakeitimo sąnaudų kūrimą bei pastarąjį šimtmetį tradiciniu tapusį lojalumo programos kūrimo sprendimą.

Informacija

Autorius: Ilona Skačkauskienė, Neringa Vilkaitė-Vaitonė
Leidėjas: VGTU leidykla Technika
Knygos puslapių skaičius: 168
Formatas: ,17x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094760525
Žanras: Kitos memuarų knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Paslaugų vartotojų lojalumas“

Būtina įvertinti prekę