0 Mėgstami
0Krepšelis

Perception and Organization: Art, Music, Media

175,98 
175,98 
2025-07-31 175.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Drawing on a heterogeneous body of literature including art, music and media theory, as well as philosophical and historical studies of perception, this book demonstrates that everyday work in organizations is strongly shaped by and embedded in human perception.

Informacija

Autorius: A. Styhre
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 1349354341
ISBN-13: 9781349354344
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Behavioural economics

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Perception and Organization: Art, Music, Media“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Perception and Organization: Art, Music, Media“