0 Mėgstami
0Krepšelis

Pharmaceutical Marketing Mix Strategies: An Indian Perspective

84,92 
84,92 
2025-07-31 84.9200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Though India has become a lucrative market for pharmaceuticals, liberalization and Globalization has thrown up a variety of challenges and opportunities. Pharmaceutical marketing Mix Strategies aims to understand the practices being followed by the major pharma companies in India. Building on an understanding of the pharmaceutical marketing activities, the book defines the pharmaceutical Marketing Mix Strategies.

Informacija

Autorius: Harpreet Singh, G. S. Batra,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 148
ISBN-10: 3848414538
ISBN-13: 9783848414536
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Sales and marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Pharmaceutical Marketing Mix Strategies: An Indian Perspective“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Pharmaceutical Marketing Mix Strategies: An Indian Perspective“