0 Mėgstami
0Krepšelis

Places: Identity, Image and Reputation

87,98 
87,98 
2025-07-31 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Place branding is happening. A new field of practice and study is in existence and whatever we choose to call it there can no longer be any doubt that it is with us. This collection of intuitive and well-reserached articles examines how places and regions see themselves, and how they reflect this in their branding.

Informacija

Autorius: Simon Anholt
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 180
ISBN-10: 1349316288
ISBN-13: 9781349316281
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Hospitality, sports, leisure and tourism industries

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Places: Identity, Image and Reputation“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Places: Identity, Image and Reputation“