0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Prekės ženklo pažeidžiamumo scenarijų kūrimo metodologija

20,94 
20,94 
2025-07-31 20.9350 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus liepos 22 d. užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Siekiant išlaikyti prekės ženklo rizikos teorijos metodologinį vientisumą, svarbu atsakyti į klausimą: kas yra prekės ženklo pažeidžiamumas ir kaip jis reiškiasi? Ateities tyrimų metodologijoje skiriami šie tyrimų metodai: išorinės aplinkos skenavimas, SSGG analizė, tendencijų ekstrapoliacija, simuliacinis modeliavimas ir kt.


Šioje studijoje "Prekės ženklo pažeidžiamumo scenarijų kūrimo metodologija" pateikti teoriniai ir empiriniai rezultatai, reikšmingi ir praktiniu aspektu: prekės ženklo pažeidžiamumo scenarijų kūrimo metodologija lengvai taikoma Lietuvos grožio ir asmens priežiūros pramonei. Pritaikius šią metodologiją įmonėje, ne tik sumažėtų prekės ženklo rizika, bet ir būtų plėtojama darbuotojų ateities numatymo kompetencija.

Leidinys "Prekės ženklo pažeidžiamumo scenarijų kūrimo metodologija" skirtas mokslininkams, dėstytojams, studentams ir verslo organizacijoms, kurioms aktualios ženklodaros, rinkodaros ir strateginio valdymo teorijos.

Informacija

Autorius: Vestina Vainauskienė, Rimgailė Vaitkienė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 323
Formatas: 20x23, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090212745
Žanras: Marketingo knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Prekės ženklo pažeidžiamumo scenarijų kūrimo metodologija“

Būtina įvertinti prekę