Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Antrasis papildytas ir pataisytas leidimas.
Leidinyje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat tenka spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovui bei jos darbuotojams.
Knyga skiriama aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.
Autorius: | Arvydas Pajuodis |
Leidėjas: | Eugrimas |
Išleidimo metai: | 2005 |
Knygos puslapių skaičius: | 391 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9955-682-05-1 |
Žanras: | Marketingo knygos |
Parašykite atsiliepimą apie „Prekybos marketingas“