0 Mėgstami
0Krepšelis

Procurement Marketing: A Strategic Concept

82,48 
82,48 
2025-07-31 82.4800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book compiles the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. A decision orientated approach is presented which starts with a situation analysis and leads you through a heuristic structure to the right combination of procurement tools. We are convinced that the present book will prove to be a valuable tool for your every-day business.

Informacija

Autorius: Udo Koppelmann
Leidėjas: Springer Berlin Heidelberg
Išleidimo metai: 1998
Knygos puslapių skaičius: 200
ISBN-10: 3540644598
ISBN-13: 9783540644590
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Management of specific areas

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Procurement Marketing: A Strategic Concept“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Procurement Marketing: A Strategic Concept“