0 Mėgstami
0Krepšelis

Re-Investing Authenticity: Tourism, Place and Emotions

89,65 
89,65 
2025-07-31 89.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book examines contemporary performances of authenticity in travel and tourism practices. It re-thinks and re-invests in the notion of authenticity as a surplus of experiential meaning and feeling. Drawing on a range of perspectives and cases, it explores how the feeling of authenticity within places is produced.

Informacija

Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 310
ISBN-10: 1845411277
ISBN-13: 9781845411275
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Hospitality, sports, leisure and tourism industries

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Re-Investing Authenticity: Tourism, Place and Emotions“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Re-Investing Authenticity: Tourism, Place and Emotions“