0 Mėgstami
0Krepšelis

Storytelling in Organizations: From Theory to Empirical Research

175,98 
175,98 
2025-07-31 175.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Storytelling in organizations is a notion that encompasses both the stories that the organization produces and the ones told by its members. It provides both an in-depth treatment of the literature on narratives, stories and storytelling and an extensive empirical case from an American banking institution.

Informacija

Serija: The New Middle Ages
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 228
ISBN-10: 1349311650
ISBN-13: 9781349311651
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Behavioural economics

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Storytelling in Organizations: From Theory to Empirical Research“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Storytelling in Organizations: From Theory to Empirical Research“