0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Mokomojoje knygoje pateikiams detalus vadovas kaip studentai nuosekliai ir sistemiškai turi išanalizuoti konkrečios pasirinktoss organizacijos duomenis ir jų pagrindu suformuluoti konkrečias marketingo strategijas įmonei.

Informacija

Autorius: Inga Uus, Rimgailė Vaitkienė, Monika Petraitė
Leidėjas: KTU leidykla Technologija
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 120
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090207161
Žanras: Marketingo knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Strateginio marketingo plano rengimo metodologija“

Būtina įvertinti prekę