0 Mėgstami
0Krepšelis
🚛 CYBER MONDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Knyga "Televizijos reklamos elementų efektyvumas" papildo gana negausią kompleksinių reklamos tyrimų erdvę.
Iš kokių elementų susideda efektyvi TV reklama? Kokia reklama patinka paaugliams, jų tėvams ir seneliams?
Į šiuos ir panašius klausimus pabandė atsakyti studijos autoriai.

Informacija

Autorius: Vytautas V. Sirtautas, Daiva Sirtautienė
Leidėjas: Klaipėdos universiteto leidykla
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 111
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955187158
Žanras: Marketingo knygos

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Televizijos reklamos elementų efektyvumas“

Būtina įvertinti prekę