0 Mėgstami
0Krepšelis

The Business Design Cube: Converging Markets, Society, and Customer Values to Grow Firms Competitive in Business

51,06 
51,06 
2025-07-31 51.0600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book discusses the three facets of the design-cube identified as design-to-market, design-to-society, and design-to-value through theoretical foundations, design arguments, managerial analysis, and best practices of companies.

Informacija

Autorius: Rajagopal
Leidėjas: Business Expert Press
Išleidimo metai: 2021
Knygos puslapių skaičius: 210
ISBN-10: 1637420161
ISBN-13: 9781637420164
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Market research

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Business Design Cube: Converging Markets, Society, and Customer Values to Grow Firms Competitive in Business“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Business Design Cube: Converging Markets, Society, and Customer Values to Grow Firms Competitive in Business“