0 Mėgstami
0Krepšelis

The Management of Consumer Credit: Theory and Practice

193,58 
193,58 
2025-07-31 193.5800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book explains how financial institutions, such as banks and finance houses, manage their portfolios of credit cards, loans, mortgages and other types of retail credit agreements. The second edition has been substantially updated, with new chapters on capital requirements, Basel II, scorecard and portfolio monitoring.

Informacija

Autorius: S. Finlay
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 280
ISBN-10: 134931546X
ISBN-13: 9781349315468
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Risk assessment

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Management of Consumer Credit: Theory and Practice“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Management of Consumer Credit: Theory and Practice“