0 Mėgstami
0Krepšelis
41,80 
41,80 
2025-07-31 41.8000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

A book on lean service and office improvement, this is an update of The Lean toolbox for Service Systems but incorporates Lean Thinking, Systems Thinking and Design Thinking. It contains sections on philosophy and description of the most practical tools.A strong features is the contingency approach - different approaches for different service and administration situations. The earlier edition enjoyed strong sales in the UK and USA.

Informacija

Autorius: John Bicheno
Leidėjas: Picsie Books
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 352
ISBN-10: 0956830706
ISBN-13: 9780956830708
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Hospitality and service industries

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Service Systems Toolbox“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Service Systems Toolbox“