0 Mėgstami
0Krepšelis
198,46 
198,46 
2025-07-31 198.4600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book provides a ground-breaking, comprehensive account of the social contexts in which people create, perform, perceive, understand, and react to music. It represents the first attempt to define the field since Farnsworth's book of the same title published in 1969. The topics include: personality; gender; listening situations; non-Western cultures; musical skill; performance; music therapy; consumer behaviour; and music education.

Informacija

Autorius: North Hargreaves
Leidėjas: OUP Oxford
Išleidimo metai: 1997
Knygos puslapių skaičius: 336
ISBN-10: 0198523831
ISBN-13: 9780198523833
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Social, group or collective psychology

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Social Psychology of Music“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Social Psychology of Music“