0 Mėgstami
0Krepšelis

Total Quality Management in Human Service Organizations

287,72 
287,72 
2025-07-31 287.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Total Quality Management (TQM) is shaping the management of the 1990s. This book is the first to present TQM concepts with social service administrators in mind. With examples drawn from public administration, gerontology, public health and non-profit-making organizations, the book provides sound background information on TQM for practitioners.

Informacija

Autorius: Lawrence L. Martin
Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 1993
Knygos puslapių skaičius: 120
ISBN-10: 0803949502
ISBN-13: 9780803949508
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Quality Assurance (QA) and Total Quality Management (TQM)

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Total Quality Management in Human Service Organizations“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Total Quality Management in Human Service Organizations“