0 Mėgstami
0Krepšelis

Total Quality Management in Information Services

180,86 
180,86 
2025-07-31 180.8600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

Frontmatter -- The author -- Introduction to the series -- Contents -- Foreword -- Introduction: 'Total quality management means quality service' -- Part 1 Quality and Information Services -- Part 2 TQM - the Critical Components for Information Services -- Part 3 Bringing quality management to information services -- Selected bibliography -- Appendix: The George Westinghouse Total Quality Achievement Award Evaluation Criteria -- Index

Informacija

Autorius: Guy St. Clair
Serija: Information Services Management Series
Leidėjas: De Gruyter
Išleidimo metai: 1997
Knygos puslapių skaičius: 288
ISBN-10: 3598243685
ISBN-13: 9783598243684
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Quality Assurance (QA) and Total Quality Management (TQM)

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Total Quality Management in Information Services“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Total Quality Management in Information Services“