0 Mėgstami
0Krepšelis

Tourism in Japan: An Ethno-Semiotic Analysis

78,32 
78,32 
2025-07-31 78.3200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This book deals with tourism, popular culture and daily life in Japan. It is written in an accessible style and will be of interest to tourists considering visiting Japan, Japanophiles, social scientists and humanities scholars with interests in Japan, and students taking courses in tourism, Japanese culture, cultural studies and consumer culture.

Informacija

Autorius: Arthur Asa Berger
Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 182
ISBN-10: 1845411331
ISBN-13: 9781845411336
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Hospitality, sports, leisure and tourism industries

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Tourism in Japan: An Ethno-Semiotic Analysis“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Tourism in Japan: An Ethno-Semiotic Analysis“